سلووووووووم
همه چیز واسه دخترا
فقط واسه ما دخترا

سلام بچه ها خوبیییین؟

من که خوب نیستم..حالم بده امروز هم مدرسه نرفتم

برید پایین......

این خیلی دوست داشت شما رو ببینه
            
راستی!خبر داشتید آیشواریا بچه دار شده؟من خیلی وقته میدونم گفتم بگم که شما هم بدونین...

عکس از آیشواریا و نوزاد تازه به دنیا آمده اش

کفش سیندرلا رو ببینید...

برید این آدرس عکسمو گذاشتم

http://hedyemahmoudi123.persianblog.ir

راستی ایکاریام بازی میکنین؟

سه تا جهان داره

آلفا....بتا...گاما

من تو آلفا و گاما بازی میکنم

تو آلفا:malake hedye

تو گاما:malake hedye123


آدرس سایت:

www.ir.ikariam.com

دیگه بای دخترهای گل........

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, | 14:47 | هديه محمودي |